Věříte v kouzla?

02/06/2023

Když zažijete něco neobvyklého, co se zdánlivě nedá logicky vysvětlit (zatím), myslíte si, že je to důkaz existence všemocného Boha ( je přece něco mezi nebem a Zemí , slýcháváme často ) nebo jste kritičtí, skeptičtí a jste přesvědčeni, že takový zážitek se určitě dá (jednou v budoucnosti ) vysvětlit vědecky ?

Já jsem byla vychovaná bez víry v Boha, fyzika a přírodní jevy, zákony to je moje bible. Taková kvantová fyzika je plná magie. Miluji hádanky, neznámo, kouzla. Jsem otevřená i teoriím o mimozemšťanech, kteří navštívili Zemi. Hodně o tom čtu, doma mám spoustu knih na toto téma a navíc magické zážitky přitahuji.

Na tento z roku 2000 mám 3 svědky.

Jsou vánoce roku 2000 a manžel a já jsme na návštěvě u rodičů na chalupě v Janůvkách. Venku bílo, tiše padá sníh a já u krbu čtu knížku, vánoční dárek, o tom, že jsou na světě lidé, kteří umí ovlivnit elektrickou soustavu, např umí zhasínat pouliční lampy, jejich přítomnost ruší elektrické přístroje atd. Jiní mají v sobě magnetické pole tak silné, že kovové předměty se na ně lepí jako na magnet. Kniha mě fascinuje. Příklady jsou ilustrované, je zde i pár fotografií. Je mi v tu chvíli jedno, zda to jsou zaručené zprávy nebo si spisovatel popustil uzdu fantazii. Tady v teple doma u krbu obklopena rodinou se nechám unášet do jiného,  kouzelného světa. Je mi blaze.

Na Silvestra máme pozvánku od přátel na návštěvu do Beskyd, 2,5 hodiny jízdy odtud. Cestou jsme nepotkali skoro žádné auto. Menší silnice, po kterých jsme jeli nebyly udržované, všude plno sněhu. Přijíždíme odpoledne na jejich chatu za vesnicí, už se stmivá. Zde opět krásně bílo, za okny stále padají vločky sněhu a tak popíjíme a po novoročním přípitku se vydáme do vesnice na procházku.

Nepotkáme ani živáčka, jsme jediní venku. Všichni místní jsou doma v teple a možná už spí. V roce 2000 nebyla k dostání pyrotechnika na novoroční ohňostroj ani nebyly domky osvětlené vánoční dekorací. Vesnice je temná, jen pouliční osvětlení svítí. Sněží, pomalu padají obrovské vločky. Hodina duchů.

Tato tajemná atmosféra je jako ušitá pro tématiku temných sil. Tak všem vykládám o té úžasné knize, kterou jsem právě dočetla. A tak na přání skupinky líčím dopodrobna, jak někteří lidé umí při procházce městem zhasínat pouliční osvětlení, lampy pod kterými zrovna prochází. Zavěšena do mého muže zrovna procházim svělem jedné lampy, když ta v tom okamžiku zhasne. Uděláme ještě pár kroků a všem nám naskočí husí kůže. Nikdo tomu nechce věřit. Rozhlédneme se, ano jsme opravdu u jediné lampy, která nesvítí, není tedy přerušeno elektrické vedeni ve vesnici. Lampy před námi i za námi vrhají světlo na padající vločky sněhu. Po chvíli ticha mi někdo řekl - když umíš zhasínat lampy, tak je asi taky umíš zapnout. Tak běž a zase ji rozsviť- Obrátila jsem se, vykročila a v momentě, když jsem byla pod lampou, mě zasáhl proud světla. Dokázala jsem to, zase jsem ji rozsvítila.

Zavěsila jsem se zase do manžela a beze slov jsme všichni vyrazili rychlou chůzí domů. Už abychom byly v teple a světle za zdí, tam na nás magické síly nemohou.

Tuto poslední větu píši přesně o půlnoci. Je 24:00. Dobrou noc.